Rekalamcije i pritužbe
Ukoliko ste proizvod kupili u nekom od našem maloprodajnom objektu, molimo Vas da i reklamaciju podnesete u istoj poslovnici, uz račun - kako i nalaže zakon o zaštiti potrošača.
Ukoliko je proizvod kupljen posredstvom kurirske službe, odnosno ugovorom na daljinu, Vaš prigovor možete podneti u pisanoj formi na mejl adresu iz kontakt forme, ili putem 'kontaktirajte nas' obrasca, pri čemu Vas molimo da navedete Vaše kontakt podatke i broj narudžbine, kao i detalje o primedbi.
Ako kupac reklamira ispravnost proizvoda kupljnog porsredstvom kurirske službe, potrebno je da popuni reklamacioni list i pošalje uz robu koju reklamira, ili ukoliko zaboravi, na e-mail adresu: office@mobtel.rs.
Takođe, potrebno je dostaviti i sledeću dokumentaciju:
- original računa o kupovini, na uvid
- overen garantni list
- popunjen reklamacioni list sa preciznim opisom neispravnosti proizvoda.
Ovde možete skinuti reklamacioni list: Reklamacioni list
Reklamirani proizvod kupac šalje kurirskom službom BEX (sa kojom imamo ugovor o saradnji), gde prodavac snosi troškove dostave paketa u oba pravca. Ukoliko kupac želi da pošalje robu drugom kurirskom službom, troškovi dostave padaju na kupca.
Potrošač može u roku od 14 dana od dana zaključenja ugovora da bez navođenja razloga jednostrano raskine ugovor, pri čemu vraćeni proizvod mora biti u fabričkoj ambalaži, bez ikakvih nedostataka, u
kupljenom stanju. U tom slučaju, po Zakonu o zaštiti potrošača, trošak dostave pada na kupca.
Molimo Vas da nas za sve reklamacije prvo kontaktirate na office@mobtel.rs ili putem telefona +381 (0) 61 222 44 66 kako bih vam poslali neophodnu dokumentaciju za izvršenje reklamacije.
Molimo Vas da ne šaljete reklamacije bez prethodne konsultacije sa nama.
MobtelNet Bulevar Zorana Đinđića 71/4 11070 Beograd